1. Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν
2. Προσθέστε τα στο καλάθι
3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή Δημιουργήστε δωρεάν λογαριασμό στο farmakopoioulis.gr
4. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας.
5. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής και Πατήστε «Επόμενο Βήμα»
6. Ελέγξτε τη παραγγελία και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας»

Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο λογαριασμό σας, στο tab Οι Παραγγελίες μου.

Κατάσταση Σε Επεξεργασία: η παραγγελία σας ετοιμάζεται.
Ολοκληρωμλενη: η παραγγελία σας είναι καθοδόν σε εσάς με courier.
Κατάσταση Ακυρωμένη: έχετε ακυρώσει την παραγγελία σας.

Όταν η παραγγελία αποσταλεί από εμάς, θα λάβετε ένα email με το κωδικό της αποστολής (και ποια εταιρεία courier σας αποστέλλει την παραγγελία σας) και μέσα από την πλατφόρμα (του courier) μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας.

Με βάση την ειδική υπηρεσία μας και πριν πραγματοποιήσετε τη διαδικασία πληρωμής που επιλέγετε γράφετε τον ειδικό κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο που βρίσκεται στο Καλάθι σας κι έχετε την έκπτωση σας! Η διαδικασία γίνεται άμεσα και η χρέωση που θα δείτε στο τελικό στάδιο είναι και η οριστική.

Το farmakopoioulis.gr απλοποιεί τη διαδικασία και στα φίλτρα. Κατηγοριοποιείστε τα βασικά ενδιαφέροντα σας και κερδίστε χρόνο.

Απλώς στα φίλτρα σημειώστε τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες σας (πχ: τύπος δέρματος, paraben free κτλ). Έτσι θα κάνετε τις αγορές σας ακόμα πιο γρήγορα και πιο εύκολα.
Τα φίλτρα είναι μια διαδικασία που βοηθάει τον πελάτη και σέβεται τη διαφορετικότητα του. Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες. Το farmakopoioulis.gr τις υπηρετεί και τις εξυπηρετεί.

Κάθε παραγγελία είναι μοναδική. Ωστόσο ακολουθούμε ένα γενικό κανόνα ο οποίος περιγράφεται ως ακόλουθα:

α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες,
β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.)

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γάλατος.

Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα υπαναχώρησης και να την στείλετε στο info@farmakopoioulis.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών. (επικοινωνήστε μαζί μας για να σας την αποστείλουμε)

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φαρμακείο μας ΒΑΣ. ΠΑΥΛΟΥ 63 – ΣΠΑΤΑ, ΑΘΗΝΑ, Τ.Κ. 19004.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττωματικού προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (+ 30 2106634222) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@farmakopoioulis.gr)

Για όλα τα ηλεκτρικά προϊόντα ισχύει ότι η απόδειξη είναι και η εγγύηση του καθενός προϊόντος (κάθε εταιρία έχει διαφορετικό χρόνο εγγύησης). Σε περίπτωση μη σωστής λειτουργείας ή κάποιας βλάβης farmakopoioulis.gr δεν φέρει ευθύνη και ο καταναλωτής απευθύνεται άμεσα στην εν λόγω εταιρία.

Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης:
1. Συνδέεστε στο λογαριασμό σας
2. Στα Πεδίο «Πληροφορίες Λογαριασμού» επιλέξτε ‘Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασης’
2.1. εισάγετε τον τρέχων κωδικό σας και τον νέο κωδικό
2.2. Επαληθεύεται το νέο κωδικό
2.3. Πατάτε αποθήκευση

Στο πεδίο της σύνδεσης πατάω το link «ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ;». Κατόπιν ακολουθείτε τις οδηγίες στο αντίστοιχο μήνυμα